مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : elham

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

بازدی از این بازار یکی از قدیمی ترین برنامه های بازار های تور مشهد 94 می باشد که در ضلع شرقی خیابان امام رضا قرار دارد . این بازار در دوطبقه و در زمینی به مساحت 72000 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 1008 مغازه و حجره در مساحت های مختلف می باشد . این بازار دارای دو دالان موازی و مسقف و 17 چهارسوق و 11 سرا می باشد . در حدود 1084 باب حجره نیز در 11 سرا برای خرید مسافران تور مشهد 94 قرار گرفته اند که جمعا این بازار شامل 2096 باب حجره و مغازه می شود . این مغازه ها از داخل به یکدیگر مرتبط هستند .

بازار رضا مشهد

بازار رضا در تور مشهد 94 دارای دو ورودی و دو خروجی می باشد . طول بازار در دو دالان و دو طبقه به 3 کیلومتر می رسد . در این بازار انواع اجناس از قبیل طلا و نقره ، عطریات ، زعفران و نبات ، پوستین ، مهر و سجاده ، پوشاک ، بدلیجات و غیره می باشد . بازار رضا به دلیل نزدیکی به حرم از مراکز دیدنی مشهد به شمار می‌ رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است .


مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

بازدید از این مرکز خرید از طراحی خاصی در تور مشهد 94 برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . این مرکز در زمینی به مساحت 67267 و در 6 طبقه احداث شده است . در طبقه همکف این مرکز در سالن آنمای زیبایی به چشم می خورد که زیبایی خاصی به این مرکز بخشیده است . این مرکز دارای 1210 واحد تجاری برای خرید مسافران تور مشهد 94 می باشد که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند علاوه بر این ، این مرکز شامل رستوران ، کافی شاپ ، نمازخانه ، مرکز فوریت های پزشکی و ... نیز می باشد .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل : خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آشپزخانه ، انواع سوغات و بدلیجات و غیره را تهیه کنند .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 


مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

بازدید از مجتمع تجاری زیست خاور که در خیابان کوهسنگی واقع شده است یکی از برنامه های مسافران تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع در مساحت 10 هزار متر مربع و در 17 طبقه ساخته شده است . این مجتمع داراری پارکینگی با گنجایش 250 خودرو می باشد . این مجتمع شامل 198 واحد مسکونی و 700 واحد تجاری می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند : آسانسور ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی ویژه مسافران تور مشهد 94 و غیره می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

گردشگران تور مشهد در این مرکز  می توانند انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوغات و غیره را تهیه کنند


مجتمع تجاری پروما مشهد

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع دارای بخش های مختلف تجاری و تفریحی است . در این مرکز انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، صنایع دستی ، بدلیجات و غیره می باشد و گردشگران تور مشهدمی توانند بسیاری از مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند .

این مرکز همچنین دارای امکانات مدرنی برای مسافران تور مشهد 94 نیز می باشد که آن را از دیگر مراکز متمایز ساخته است از جمله می توان به سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه ، سیستم پیجینگ مرکزی ، سیستم مرکزی سانترال ، سیستم مدار بسته ، ups مرکزی و غیره اشاره کرد . مجتمع تجاری پروما دارای آسانسورهای پانوراما می باشد همچنین در این مرکز رستوران ، کافی شاپ ، اینترنت رایگان ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد و شهربازی نیز موجود است تا بازدیدکنندگان تور مشهد 94 علاوه بر بازدید از غذای آنجا نیز لذت برده و به استراحت بپردازند .

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,امکان خرید مشهد,بازدید از مشهد,بازارهای مشهد,معرفی مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: